::madelovsta::
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
im okay
Monday, 21 October 2013 @ Monday, October 21, 2013

hi little fellas, today..... im so sad thruthly... my best friend ika wani wanna continue their studies at uitm. actually, yaa cemburu dengan apa yang diorang dapat.. maybe silap aku tak mohon tapi... masing masing ada jalan hidup yang dah ditentukan, setiap kejayaan itu ada dimana mana asal ada usaha .cuma ialah hati kita, cepat terasa, dan aku cuma kecik hati sebab diorang over excited dekat wechat group, aku tahu diorang happy kalau aku pun mestilah happy tak terkata, tapi kau kena faham ada orang lain yang wujud kat situ, dan dia rasa down . never mind aku okay, terkadang kita nak berjaya tak boleh ikut kawan sangat, then betullah. cuma ... pandai pandai bawak diri kat tempat orang, jangan terpengaruh sangat , kau baru keluar dari awasan mak ayah , aku jauh nak nasihat. pandailah kau handle hidup kau. aku kat sini ada benda nak buat ada tanggungjawab aku jugak.


continue law

memang betul apa orang kata form 6 memang susah, then skop kecik nak sambung belajar, yaaa betul bla bla. but kita belajar kan ? cuma haha aku memang malas study dan aku memilih subjek bila buat homewrk, pftttt tak tahu. abang sedara aku sibuk suruh aku ambik law, aku memanglah minat nak membangkang cakap orang haha tapi sejarah aku teramatlah "wuwuwuwuw" i mean tak hebat.tapi aku patut sedarkan diri aku yang tak berapa nak sedar ni supaya BELAJARRRRRR lol. sem 1 sem 2 3 cepat dah masa berlalu, yang penting dapat sambung degree. then kerja then kawin lol.




MEMORIES <3











take care girlfriend, lotf of love
                                           me. :))



Older Post | Newer Post
owner


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here , do view do follow okay ? good :).


Entry Profile



music



together

Daisypath Anniversary tickers

chit chatto